Direktlänk till inlägg 2 juli 2011

Party

Av Lisa - 2 juli 2011 18:33

Igår kväll var jag och Elin på inflyttningsfest hos Elins stora syster Anna. Eftersom jag var tvungen att jobba idag så var jag tråkig och körde, jag hämtade upp Elin strax innan sju och sen plockade vi upp en av Anna kompisar innan vi styrde kosan mot Annas lägenhet. Vi virrade runt ett tag innan vi lyckades hitta parkeringsplats mest för att Elin gav förslag på vart jag kunde parkera när jag redan kört förbi infarterna.... Typiskt Elin att tro att jag viste vart jag kunde parkera när jag aldrig varit där.

Anna bodde på 12 våningen och det var satvarmt där inne redan när vi kom och ju mer människor som dök upp destu varmare blev de. Anna hade lyckats hitta en liten bordsfläckt och den var det nästan slagsmål om ;)

Det blev en hel del människor som kom och det var en härlig stämning, alla var sociala och lätta att prata med och det blev en hel del skratt.

Tyvär så avslutade jag kvällen alldeles för tidigt eftersom jag skulle upp och jobba men jag hoppas att de andra fick de kul nere på stan sen och att Elin tog sig hem utan problem ;)


gång jag kommer  in hoppas jag att Elin har lyckat skriva ett inlägg även om det inte är så troligt :P

Hejhopp gummi snopp :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 1 oktober 2012 09:05

Igår var vi på shopping nästan hela dagen och det ska vi fortsätta med idag, men inte lika mycket för då får jag väskproblem ;) jag shoppade mycket för att vara mig igår vilket innebar att det blev 18 saker totalt inköpta :) planen för idag är att ök...

Av Lisa - 30 september 2012 10:22

Så nu har de hunnit hänt en del sen jag skrev sist ;) Natten mellan fredagen och lördagen så sov vi hemma hos äldsta brodern eftersom han bodde mycket närmare busstationen. Vi kom dit ganska sent så de var bara att krypa i säng på en gång när vi k...

Av Lisa - 28 september 2012 21:14

Ikväll är sista kvällen på gården och vi lagade tacos :) jag har klippt gräsmattan idag vilket tog ca fem timmar... stor gräsmatta alltså... imorgon åker vi till galway eftersom det skulle vara demonstrationer i belfast, med avstängda områden mm... s...

Av Lisa - 26 september 2012 21:10

Jag orkar inte skriva något idag vi har typ bara städat eftersom det inte har regnat...hostel är i alla fall bokat pch vi ska få skjus till belfast :) hejhopp...

Av Lisa - 25 september 2012 21:19

Idag har vi tvättat vete och packat mjöl :) de gick bra :) vi lagade kvällsmat eller rättare sagt jag gjorde eftersom ebba fick hjälpa till med lite småsaker på gården ;) Farmorn var här på lunch och sen fick vi en rundtur i andra delen av huset, de...

Presentation


Det här är Lisa och Elins blogg som ska handla om våran Australienresa :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards