Direktlänk till inlägg 6 juli 2011

Bio

Av Lisa - 6 juli 2011 11:39

Igår var vi på Baksmällan del II tillsammans med Theo, Felix och Fander. Det var ganska trevligt och filmen var ganska bra (ettan är helt klart bättre).Jag och Elin var förvånansvärt nog där först när vi skulle träffas, undra om de har hänt någon gång tidigare?! Kanske någon gång när jag har hämtat men aldrig när Elin har varit chaufför ;) Elin är ju känd i våran bekantskaps krets att alltid vara minst en kvart sen :) men de gör inget för vi gillar henne ändå ;)Pratade med Elin om bloggen igår och försökte övertala henne att också gå in och skriva lite och hon sa att hon skulle göra de sen på kvällen när hon kom hem men hon måste ha fått samma minne som gamlingarna som hon hjälper (alltså inget minne alls) för som vi ser här så har hon inte skrivit ett ord ;) menmen de kommer väl kanske någon dag ;)Idag ska vi i alla fall gå en sväng på stadium igen och spana på stora väskor innan vi åker hem till Emma :D hon är i V-ås nu och de var länge sen vi träffade henne så de ska bli kul :) får se om jag kanske kan övertala Elin att skriva sen om vad vi gjorde ;)jaja de var väl allt jag hade nu :)Hejsvejs i lingon skogen ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 1 oktober 2012 09:05

Igår var vi på shopping nästan hela dagen och det ska vi fortsätta med idag, men inte lika mycket för då får jag väskproblem ;) jag shoppade mycket för att vara mig igår vilket innebar att det blev 18 saker totalt inköpta :) planen för idag är att ök...

Av Lisa - 30 september 2012 10:22

Så nu har de hunnit hänt en del sen jag skrev sist ;) Natten mellan fredagen och lördagen så sov vi hemma hos äldsta brodern eftersom han bodde mycket närmare busstationen. Vi kom dit ganska sent så de var bara att krypa i säng på en gång när vi k...

Av Lisa - 28 september 2012 21:14

Ikväll är sista kvällen på gården och vi lagade tacos :) jag har klippt gräsmattan idag vilket tog ca fem timmar... stor gräsmatta alltså... imorgon åker vi till galway eftersom det skulle vara demonstrationer i belfast, med avstängda områden mm... s...

Av Lisa - 26 september 2012 21:10

Jag orkar inte skriva något idag vi har typ bara städat eftersom det inte har regnat...hostel är i alla fall bokat pch vi ska få skjus till belfast :) hejhopp...

Av Lisa - 25 september 2012 21:19

Idag har vi tvättat vete och packat mjöl :) de gick bra :) vi lagade kvällsmat eller rättare sagt jag gjorde eftersom ebba fick hjälpa till med lite småsaker på gården ;) Farmorn var här på lunch och sen fick vi en rundtur i andra delen av huset, de...

Presentation


Det här är Lisa och Elins blogg som ska handla om våran Australienresa :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards