Alla inlägg den 30 december 2011

Av Lisa - 30 december 2011 03:31

Tydligen så ska vi fira nyår i Sydney så jag gissar på att vi inte kommer att ha internet på ett par dagar igen :)

Sen åker vi inte tillbaka till farmen utan vi har bokat ett flyg till Melbourne den andra januari...Så vi får väl se när vi har tid och lust att lägga upp nästa inlägg.

Jag har i alla fall bokat om min flygbiljett idag(tror jag).

Så jag kommer hem på min födelsedag om jag förstod rätt ;) Men som sagt var jag är inte riktigt säker för de jag pratade med var väldigt svåra att förstå för de pratade engelska med indisk dialekt...

Nää nu ska jag kolla så att jag inte missat att packa något eftersom jag vill inte glömma något nu eftersom jag inte ska tillbaka och jag gissar på att Elin inte kommer att ha någon lust att ta med något som jag glömt nästa gång hon är här ;)

Men ha ett riktigt gott nytt år så hörs och syns vi nästa år :D

Ovido - Quiz & Flashcards