Alla inlägg den 7 september 2012

Av Lisa - 7 september 2012 18:58

Så sista dagarna har gått så fort...jobbat mycket och hållit på med tvåhundra saker samtidigt...

Men jag och Ebba har i alla fall bestämt oss för en gård som vi ska åka till, de har hästar och tillverkar mjöl... vi får väl se hur de blir... Packningen börjar bli typ klar tror jag eller jag har i alla fall köpt allt som jag tror att jag behöver och börjat gått in skorna :)

känns just nu som att allt jag köpt inför resan har kostat mer än vad flygbiljeten gjort ;) menmen de kan jag i alla fall använda flera ggr :)

Elin har bestämt sig för att hon inte har tid och råd att komma över :( tråk!!

Min kära mor har lovat att köra oss till flygplatsen och första nattens hostel är bokat så nu måste vi egentligen bara kolla uppp vilken buss vi kan ta till gården :)

jaja jag lovar att bli bättre på att skriva när vi väl kommit dit

på tisdag åker vi :D

hejhopp

Ovido - Quiz & Flashcards