Alla inlägg den 20 september 2012

Av Lisa - 20 september 2012 19:52

Så som ni förstår så har jag soppat idag igen, jobbigt och tråkigt men jag har även kört mer truck vilket också börjar bli uttjatat ;)
Jag gjorde två äppelkakor till familjens förtjusning ;) och sen har vi hoppat i leran och jag har ramlat i leran ;)
Ebba har flyttat en hink med människobajs i :) haha de var innan hon viste att de var människobajs i den, haha men ändå vem bajsar i en hink?!?!?!
Nää nu ska jag hänga tvätten innan det är dags för mat :)
Lämna gärna komenterer :)
Kramar

Av Lisa - 20 september 2012 19:52

Så som ni förstår så har jag soppat idag igen, jobbigt och tråkigt men jag har även kört mer truck vilket också börjar bli uttjatat ;)
Jag gjorde två äppelkakor till familjens förtjusning ;) och sen har vi hoppat i leran och jag har ramlat i leran ;)
Ebba har flyttat en hink med människobajs i :) haha de var innan hon viste att de var människobajs i den, haha men ändå vem bajsar i en hink?!?!?!
Nää nu ska jag hänga tvätten innan det är dags för mat :)
Lämna gärna komenterer :)
Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards