Alla inlägg den 23 september 2012

Av Lisa - 23 september 2012 15:37

Så igår så slappade jag och ebba på förmiddagen innan vi bestämde oss för att gå till en typ matmarknad i en stad i närheten. Familjen som vi bor hos var där och sålde bröd och mjöl så de sa hur vi skulle gå och att det skulle ta ca 45min att promenera. Så jag och Ebba tänkte att vi ser det som motion och försöker gå det på 30min... vi traskade alltså på i ett bra tempo men jag tror inte att de hade gått där själva... när vi hade gått i 45 minuter kom vi i alla fall fram till skylten där vi skulle svänga av och då visade den att de var 4km kvar och att det var lika långt som vi gått... det tog oss alltså ca 1,5h att gå när de sagt att de skulle ta 45min... menmen motion fick vi ;) och sen fick vi åka bil hem :) matmarknaden var inte så mycket att se men vi åt i alla fall på en pub där de hade helt okej mat.
På kvällen så skulle vi ut med bröderna men jag hade ätit något olämpligt så jag stannade hemma och ebba åkte själv med killarna ;) så själv så gjorde jag ett försök att titta på film men måste ha misslyckats för jag vaknade lite senare och filmen var slut. Men jag sov över 12h i natt i alla fall vilket var skönt och magen mår bättre idag ;) så vi får väl se vad vi hittar på :)

Ovido - Quiz & Flashcards