Direktlänk till inlägg 2 december 2011

Canberra :)

Av Lisa - 2 december 2011 10:47
Idag har jag och Elin varit med Shannon till Canberra och shopat :) Det var så kul! Vi handlade massor igen och jag tror att jag hittade det bästa fyndet, jag köpte nämligen ett par nya skor för 2 dollar!!! Två dollar är ungefär 14 svenska kronor så alltså riktigt bra pris :) Jag vet inte riktigt varför det var så billigt men jag klagar inte. Jag köpte även en till ny klänning och ett par leggins, Elin köpte ett par likadana men de var så sköna och häftiga att jag inte bryr mig ;) Vi får dra på oss dem och våra blåa tshirtar så kommer vi matcha varandra :)

Jaja i alla fall så har jag på något sätt lyckats blanda ihop mina pinkoder på mina kort så nu har jag problem igen ;)

Men men nu ska vi ut och grilla :) Hoppas ni har det bra i kylan :)
Hejhopp
 
 
Ingen bild

Jo

2 december 2011 11:36

Vilket fynd! Sånt är ju alltid kul ;-)

Lisa

3 december 2011 08:47

Oja glomde bara bort problemet med att resa med bara en ryggsack ;) jag kommer fylla den med skor :)

 
Ingen bild

Anna S

2 december 2011 15:44

Åh shopping, härligt :D Trevlig helg med er tjejer :D kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 1 oktober 2012 09:05

Igår var vi på shopping nästan hela dagen och det ska vi fortsätta med idag, men inte lika mycket för då får jag väskproblem ;) jag shoppade mycket för att vara mig igår vilket innebar att det blev 18 saker totalt inköpta :) planen för idag är att ök...

Av Lisa - 30 september 2012 10:22

Så nu har de hunnit hänt en del sen jag skrev sist ;) Natten mellan fredagen och lördagen så sov vi hemma hos äldsta brodern eftersom han bodde mycket närmare busstationen. Vi kom dit ganska sent så de var bara att krypa i säng på en gång när vi k...

Av Lisa - 28 september 2012 21:14

Ikväll är sista kvällen på gården och vi lagade tacos :) jag har klippt gräsmattan idag vilket tog ca fem timmar... stor gräsmatta alltså... imorgon åker vi till galway eftersom det skulle vara demonstrationer i belfast, med avstängda områden mm... s...

Av Lisa - 26 september 2012 21:10

Jag orkar inte skriva något idag vi har typ bara städat eftersom det inte har regnat...hostel är i alla fall bokat pch vi ska få skjus till belfast :) hejhopp...

Av Lisa - 25 september 2012 21:19

Idag har vi tvättat vete och packat mjöl :) de gick bra :) vi lagade kvällsmat eller rättare sagt jag gjorde eftersom ebba fick hjälpa till med lite småsaker på gården ;) Farmorn var här på lunch och sen fick vi en rundtur i andra delen av huset, de...

Ovido - Quiz & Flashcards