Direktlänk till inlägg 19 december 2011

Regndag och svåra beslut

Av Lisa - 19 december 2011 10:53

Så idag har det regnat till och från hela dagen så vi har inte gjort så mycket. Vi tittade lite på film och jag gjorde lite småjobb ute i trädgården. Jag och Elin har pratat en hel del idag för jag har kommit fram till att jag ska åka hem tidigare än vad vi tidigare har planerat medans Elin stannar kvar här nere. Vi har pratat om det tidigare och jag har tänkt på det en hel del men nu har jag äntligen bestämt mig för att faktiskt åka hem...Förlåt Elins mamma jag vet att du inte gillar det men jag känner att det är vad jag behöver göra... På kvällen var vi ut och åt på resturang igen och sen gick vi och hyrde filmer så nu ska vi titta på film, vi måste bara bestämma vilken av dem vi vill se först... Hejhopp

 
 
Ingen bild

Jo

19 december 2011 12:26

Oj! Så när åker du hem då?

Lisa

20 december 2011 12:10

troligen i Februari

 
Ingen bild

Ida

19 december 2011 15:59

Hejsan.:) Jaså du Lisa. Jag hörde från Anna men hade inte hunnit läsa. Blev orolig för att ni hade bråkat eller att du var sjuk eller nåt, men tur att det inte är så i alla fall. ;) Shit, jag antar att Elin kommer stanna kvar på samma ställe då, för jag menar annars kommer ju hon yra omkring som en vilsen höna?!!! Jag kommer nämligen ihåg hur det var när vi bara skulle åka ned på bio. I VÄSTERÅS! Sen är det ju resan hem också, hur ska det gå ensam... Men men, hoppas det går bra för dig då Lisa!D Du får berätta hur ni har haft det i förväg när du kommer hem. :) Tjao

Lisa

20 december 2011 12:13

Haha nejda vi har inte brakat, jag langtar bara hem. Jag vet inte var Elin planerar men jag tror inte ens att hon vet det sjalv...
Haha aa Elins lokalsine suger ;) Men hon klarar sig nog alla ar sa hjalpsamma har sa det gar nog bra...

 
Ingen bild

joanna

19 december 2011 16:27

seriöst? det är inte nån 1 april-australien dag? :O:O

Lisa

20 december 2011 04:29

nepp det ar det inte jag kommer hem!

 
emilia, ebba och emma

emilia, ebba och emma

20 december 2011 02:55

Hej Lisa vad tråkigt att höra att du ska åka hem! Hoppas du får det bra i Sverige. Du får ha en jättebra jul och ett gott nytt år! Massa kramar från oss, vi ses där hemma.

http://viharenblogg.webblogg.se

Lisa

20 december 2011 04:24

Hej!
Det kanns som ratt beslut att aka hem och jag tror egentlingen inte att nagon har ar forvanad ;) Ni far ocksa ha en bra jul och ett gott nytt ar!
Och sjalvklart sa maste vi ses hemma sen! Manga kramar fran mig och Elin ocksa!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 1 oktober 2012 09:05

Igår var vi på shopping nästan hela dagen och det ska vi fortsätta med idag, men inte lika mycket för då får jag väskproblem ;) jag shoppade mycket för att vara mig igår vilket innebar att det blev 18 saker totalt inköpta :) planen för idag är att ök...

Av Lisa - 30 september 2012 10:22

Så nu har de hunnit hänt en del sen jag skrev sist ;) Natten mellan fredagen och lördagen så sov vi hemma hos äldsta brodern eftersom han bodde mycket närmare busstationen. Vi kom dit ganska sent så de var bara att krypa i säng på en gång när vi k...

Av Lisa - 28 september 2012 21:14

Ikväll är sista kvällen på gården och vi lagade tacos :) jag har klippt gräsmattan idag vilket tog ca fem timmar... stor gräsmatta alltså... imorgon åker vi till galway eftersom det skulle vara demonstrationer i belfast, med avstängda områden mm... s...

Av Lisa - 26 september 2012 21:10

Jag orkar inte skriva något idag vi har typ bara städat eftersom det inte har regnat...hostel är i alla fall bokat pch vi ska få skjus till belfast :) hejhopp...

Av Lisa - 25 september 2012 21:19

Idag har vi tvättat vete och packat mjöl :) de gick bra :) vi lagade kvällsmat eller rättare sagt jag gjorde eftersom ebba fick hjälpa till med lite småsaker på gården ;) Farmorn var här på lunch och sen fick vi en rundtur i andra delen av huset, de...

Ovido - Quiz & Flashcards