Direktlänk till inlägg 23 december 2011

sol, sol, sol

Av Lisa - 23 december 2011 12:46

Så jag tänkte att jag skulle skriva ett blogginlägg för idag och så funderade jag på lite vad det är vi egentlingen har gjort idag och konstaterade att det typ inte är någonting. Solen har äntligen visat sig här så vi har legat utomhus i skuggan och solen hela dagen och inte gjort ett piss :) Eller jag har legat i solen hela dagen och trots att jag smörjt in mig med solkräm två gånger så är jag sjukt bränd...de andra tjejerna var lite smartare och låg i skuggan lite då och då så de ser inte lika brända ut...Nu på kvällen har vi grillat här på farmen och nu är alla uppsplittade i mindre grupper och håller på med lite olika saker beroende på vad du är på humör för att göra så jag har satt mig med datorn och kollat lite på vad man ska hitta på efter nyår. Fasen vad tråkigt det är att planera...

 
 
Ingen bild

Tomas

23 december 2011 13:54

Hej tjejer!

Nu har vi nog alla fattat att du har lite hemlängtan Lisa och att Elin inte är skuld till detta.
Elin beslutar själv hur hon vill fortsätta. Vill hon hem hon med så lovar vi att öppna dörren, hon behöver inte känna att hon kommer för tidigt...haha

Julafton i morgon och vi passar på att önska er en riktigt GOD JUL och titta på Kalle och ät lite gott ni med. Det skiljer inte så mycket i graderna tror jag, Julafton spås bli runt 6-8 grader varmt här.....

Tomas


Lisa

27 december 2011 01:47

Va fasen! 6-8 grader varmt, det e ju skamligt! Nej, en vit jul ska man ha, men det blir det sakert nasta ar :) Ja det e bra att ni forstar att vi inte alltid vill samma sak, och att det inte ar fy skam att dra hem tidigare an planerat ;)

Hoppas att ni har haft en riktigt god jul!

Och gott nytt ar pa er! :)

Kram Elin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 1 oktober 2012 09:05

Igår var vi på shopping nästan hela dagen och det ska vi fortsätta med idag, men inte lika mycket för då får jag väskproblem ;) jag shoppade mycket för att vara mig igår vilket innebar att det blev 18 saker totalt inköpta :) planen för idag är att ök...

Av Lisa - 30 september 2012 10:22

Så nu har de hunnit hänt en del sen jag skrev sist ;) Natten mellan fredagen och lördagen så sov vi hemma hos äldsta brodern eftersom han bodde mycket närmare busstationen. Vi kom dit ganska sent så de var bara att krypa i säng på en gång när vi k...

Av Lisa - 28 september 2012 21:14

Ikväll är sista kvällen på gården och vi lagade tacos :) jag har klippt gräsmattan idag vilket tog ca fem timmar... stor gräsmatta alltså... imorgon åker vi till galway eftersom det skulle vara demonstrationer i belfast, med avstängda områden mm... s...

Av Lisa - 26 september 2012 21:10

Jag orkar inte skriva något idag vi har typ bara städat eftersom det inte har regnat...hostel är i alla fall bokat pch vi ska få skjus till belfast :) hejhopp...

Av Lisa - 25 september 2012 21:19

Idag har vi tvättat vete och packat mjöl :) de gick bra :) vi lagade kvällsmat eller rättare sagt jag gjorde eftersom ebba fick hjälpa till med lite småsaker på gården ;) Farmorn var här på lunch och sen fick vi en rundtur i andra delen av huset, de...

Ovido - Quiz & Flashcards