Direktlänk till inlägg 27 december 2011

Jag vill åka hem eller bort eller vart som helst! (ORM)

Av Lisa - 27 december 2011 01:17

VI HAR EN STOR BRUNN TROLIGTVIS GIFTIG ORM INNE I VÅRAT SOVRUM!!!!!!!

Jag säger att den troligtvis är giftig för att pojkarna brukar säga åt oss att akta oss för de bruna ormarna medans de svarta ormarna är okej...... VAFAN GÖR EN ORM INNE I VÅRAT RUM!!! JAG VILL INTE SOVA DÄR NU!!! JAG ÄR BARA GLAD ATT DET INTE VAR JAG SOM HITTADE DEN!!! GGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH


Elin hörde att det praslade under hennes säng så hon trodde att det var katten som smitigt in igen men vad fel hon hade...SÅ nu telefonterroriserar vi pojkarna för att försöka få tag på dem så vi vet vad vi ska göra ;) MEN DE SVARAR INTE!!!

 
 
Ingen bild

Anette

27 december 2011 08:33

Oj jag hoppas ni kunde sova i ett annat rum eller fick hjälp i alla fall.

Lisa

27 december 2011 08:37

Vi hittade den vid ca 11 på dagen här så det var lugnt :) Jag vet bara inte hur jag ska kunna sova där ikväll ;)

 
Ingen bild

joanna

27 december 2011 15:23

hahah, tänk så var det killarna som la in den i erat rum, och är därför de inte svarar ;) xD haha, nej men usch va hemskt!!

Lisa

27 december 2011 23:15

jag är mycket tveksam till att de la in den där för de lät väldigt upprörda när vi fick tag på dem...tydligen så dör man om man inte får behandling inom 4h efter att man har blivit biten av den, alltså väldigt giftig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 1 oktober 2012 09:05

Igår var vi på shopping nästan hela dagen och det ska vi fortsätta med idag, men inte lika mycket för då får jag väskproblem ;) jag shoppade mycket för att vara mig igår vilket innebar att det blev 18 saker totalt inköpta :) planen för idag är att ök...

Av Lisa - 30 september 2012 10:22

Så nu har de hunnit hänt en del sen jag skrev sist ;) Natten mellan fredagen och lördagen så sov vi hemma hos äldsta brodern eftersom han bodde mycket närmare busstationen. Vi kom dit ganska sent så de var bara att krypa i säng på en gång när vi k...

Av Lisa - 28 september 2012 21:14

Ikväll är sista kvällen på gården och vi lagade tacos :) jag har klippt gräsmattan idag vilket tog ca fem timmar... stor gräsmatta alltså... imorgon åker vi till galway eftersom det skulle vara demonstrationer i belfast, med avstängda områden mm... s...

Av Lisa - 26 september 2012 21:10

Jag orkar inte skriva något idag vi har typ bara städat eftersom det inte har regnat...hostel är i alla fall bokat pch vi ska få skjus till belfast :) hejhopp...

Av Lisa - 25 september 2012 21:19

Idag har vi tvättat vete och packat mjöl :) de gick bra :) vi lagade kvällsmat eller rättare sagt jag gjorde eftersom ebba fick hjälpa till med lite småsaker på gården ;) Farmorn var här på lunch och sen fick vi en rundtur i andra delen av huset, de...

Ovido - Quiz & Flashcards