Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Lisa - 9 augusti 2011 20:23

Hej!

Idag har jag och Elin träffats och diskuterat och ätit hembakade bullar och hemmagjord saft :)

Vi har bestämt att vi ska boka biljeter sista Augusti och då ska vi satsa på att åka den 15de, september alltså ;) anledningen till att vi väntar är att jag vill bli klar med lägenhet och sånt innan vi bokar.

vi har också laggt upp en lös planering på vilka sevärdigheter vi vill se och vilka städer vil vill besöka sen får vi väl se om vi tar bort något eller lägger till något eller kanske både och... det jag ser fram emot mest just nu är att snorkla vid barriärrevet :)

imorgon ska jag prata med min morbror som varit där ett antal gånger vad han reomenderar vad vi ska se mm...(han vet inte om det än)

nu ska jag äta kladdkaka och spöa theo i super smash :)

hejhopp

Ovido - Quiz & Flashcards