Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Lisa - 31 augusti 2011 16:53

Hej!

Idag har jag och mamma gått på stan och handlat kläder som jag kan ha med till Australien :) Blev en hel del och de bästa av allt var att mamma betalade nästan allt ;)

vi var även ner på resebyrån och hörde lite med dem och sen bestämde vi att jag och Elin ska åka ner på fredag och boka flygbiljetter :)

jag lämnade också in mina sandaler till skomakaren efter som en av dem var trasiga bak i hälen men att de annars fortfarande fungerar bra och är väldigt sköna :)

Jag gick in en sväng på intersport också och bestälde hem ett regnskydd till min väska.

Så nu måste jag bara fixa en dator och fundera på om jag verkligen ska lägga pengar på en ny dator... svåra beslut, jaja de beror väl lite på hur mycket resan går på ;) vi får lltså se efter fredag :)

Ha de så bra 

//Lisa

Ovido - Quiz & Flashcards