Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Lisa - 23 augusti 2011 09:50

Hej!

Idag ska jag och Elin träffas och fika :) Elin tror säkert att vi ska planera samtidigt men så blir de icke ;) Jag har nämligen tagit mig friheten att bjuda in en till person som vi båda känner men som vi inte träffar så ofta längre, nämligen Annapanna :) de blir kul men de blir nog också tyvär sista gången vi träffas innan vi åker :(

Jag åker ner till Göteberg imorgon och då ska jag försöka hinna träffa Emma och Anna en sista gång men vi får se hur de går, de var från början sagt att vi skulle åka över helgen men nu blir de bara till på Fredag eftersom vi fick städbesiktningen då :( menmen de blir nog också bra då får jag en chans att hinna packa upp allt när jag kommer hem och få lite ordning på mitt rum och kanske till och med hinner fixa en kamera och dator till resan :) skulle vara skönt med en dator så att man kan lägga över bilder och sånt från kameran till usbminnen och även kanske skaffa ett mobiltbredband och kunna blogga när man vill när man är där och fixa så att elin kan chata med sina nära så att hon slipper hemlängtan ;) Jag kommer också självklart att längta hem men jag inbillar mig att de kommer vara värre för Elin ;)

nja nu ska jag nog ta en tur i spåret innan de börjar regna och sen får jag väl ta och baka något :)

hejhopp gummisnopp :D

Ovido - Quiz & Flashcards