Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Lisa - 27 augusti 2011 10:28

Så då har vi nu flyttat hem, jag var lite skeptisk först om vi skulle hinna bli klara på de få dagarna som vi hade men de gick utan problem. Vi träffade nya hyresgästerna och städade ur lägenheten och jag har också träffa lite kompisar :) både Emma och Anna vart teroriserade ;) Emma kommer jag nog inte att se mer innan vi åker så de känns lite overkligt, Emma som man har umgåts med jämt och som man har skrivit och pratat med nästan varje dag ska jag inte träffa på ett år :o satan de är lång tid!

kommer nog att kännas overkligt även när vi åker och vi har verkligen ingen aning om vad vi kommer att vara med om. Men nu börjar jag verkligen bli sugen på att åka! vore de inte för att vi satt våran hejdå fest först om två veckor så skulle jag kunna tänka mig att åka på typ onsdag ;) menmen nu är vi på gång, ska nog gå upp och testpacka igen ;)

hejhopp

Ovido - Quiz & Flashcards