Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Lisa - 19 augusti 2011 21:26

Hej!

Jag har fått klagomål på att vi varit dåliga på att uppdatera bloggen men tanken var att Elin skulle skriva nästa blogginlägg men det verkar inte som att de kommer att hända i år så nu kan jag inte hålla händerna borta längre...

De har inte hänt så mycket på planeringsfasen på sista tiden utan vi väntar mest på att jag ska bli klar med flytten och kolla hur mycket pengar jag kommer få ihop så att vi vet när vi kan åka... Vi tänker boka biljeter den sista Augusti och flrhoppningsvis reser vi den 15de september, de är vårat perliminära datum.

Annars glider vi väl mest runt nu jag jobbar och sliter och torkar folk i baken och elin glider runt på ett bananskal och gnäller om att hon vill att vi ska åka så snart som möjligt men ändå vill hon boka biljeten långt i förväg...

jaja hon får nog två veckor på sig de får hon nöja sig med ;)

nu vet ni hur läget ligger :)

hejhopp

//Lisa

Ovido - Quiz & Flashcards