Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Lisa - 9 oktober 2011 10:57

  Jasons jeep, och ja, Lisa och jag har båda kört den, PÅ FEL SIDA AV VÄGEN! :)


  Vi gick och kollade på ett vattenfall...


  Nej, ormen lever inte, men vi kan väl låtsas att den gör det för att göra bilden mer cool....


  Billy


  Quadbikes!

Av Lisa - 9 oktober 2011 10:51
(Elin) Idag har vi varit ute och fixat med stolparna till stängslet. Lisa och jag har också klippt gräsmattan vid huset. Snacka om att vi har kört Simple Jack-skämt både idag och igår, och just att dem är bönder så blir det ju Simple Luke och Simple Jason haha! :) Men det har blivit en hel del Simple Elin och Simple Lisa också ;)
Egentligen skulle Lisa och jag fixa med stolparna själva imorse, men deras jobb på den andra farmen gick så fort så dem kom hem precis när vi hade ätit våran frukost, så vi behövde inte göra nåt själva iallafall...måste säga att dem inte förväntar sig att vi ska jobba nånting alls, verkar mest som att de gillar att ha oss här som sällskap :)
På kvällen har Jason gjort sin kända seafood med curry, väldigt gott! Men musslorna fick jag lägga på hans tallrik, musslor är EJ min grej. Annars var det faktiskt första gången jag smakade bläckfisk, inge konstigt aaallls ;) Kvällens film blir Eurotrip, Ah Bongjorno, Bongjorno, Misqusi, Misqusi! (vet ej hur det stavas, ha överseende)
Imorgon ska vi ut och måla rummen på den andra farmen, får se om vi lägger till en liten älg eller nåt på väggen, vi får gärna måla precis vad vi vill så....
Saknar er allihopa! Lämna gärna kommentarer :)
Ovido - Quiz & Flashcards