Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Lisa - 11 oktober 2011 10:34

Shoppingrunda!Elin: Idag skulle killarna på ett möte från kl 10-15, så då släppte dem av Lisa och mig i Goulburn så vi kunde shoppa lite. Vi kunde fått följa med på mötet men att lyssna på ett gäng bönder som snackar om gräs i 5 h lät inte så lockande. Så vi shoppade loss idag, jag har köpt två tjocktröjor, tre par tights/leggings samt lypsyl, två nagellack och ett läppstift som man fick på köpet (jag vet, intressant info) Lisa har köpt nagellack och läppstift, hon har också köpt ett par nya dojjor, typ rosa converse. Lisa gnäller också om halsont, så det blev en sväng till apoteket också ;) Där de blev halstabbleter och hudkräm, eftersom solen torkar ut huden totalt :)Lisa: Jag köpte även tre par strumpbyxor idag och de var så sjukt billiga! Jag fick tre par för 14kr!!!! De är SJUKT billigt! De måste vara något fel på dem! Jaja de återstår att se...Elin: Vi har båda ont i fejset sen vi solade igår, och var dumma i huvudet som inte använde solkräm såklart, så vi är väldigt röda i ansiktet. Jag fick höra av Luke igår: "Oh my God! You´re fucking burned!" Han trodde att jag var generad över nåt först, men det var bara lite brännskador i ansiktet....När vi var klara med shoppingen och klockan var tre, så fick vi vänta i 2 TIMMAR på att Jason skulle komma och hämta oss.....Fy fan, men vi fick en förklaring på varför dem var sena. Sen åkte vi till McDonalds för ingen pallar att laga mat idag, så Lisa och jag ska ut och springa av lite hamburgare och pommes imorgon förmiddag :)(vi var extremt nyttiga idag och åt kfc till lunch)Ikväll blir det avslappning med filmen "Snakes on a plane", bara för att den är så dålig att man kan garva åt den ;) Sen tänkte Lisa och jag ge oss på att plocka bort McDonalds-M:et i pannan på Luke och Steve, nu när vi har fixat till huset måste vi ju fixa till pojkarna också ;) haha vem vet vi kanske till och med kan få dem att tvätta sina jeanse ;)Vi ska också njuta av att måla naglarna ikväll, halleluljah! :)Adjö, korv med brö!

Ovido - Quiz & Flashcards