Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

Hotstel slappning :)

Av Lisa - 26 oktober 2011 08:42

Idag har vi varit riktigt riktigt sega ;) så skönt, vi har nästan inte gjort ett dugg. Vi gick en sväng till mataffären och köpte lite smått och gott bland annat strumpor eftersom alla vita som man hade med sig har blivit bruna (matchar färgen som vi börjar få) ;)


Vi hade tänkt gå bort till donken och använda internet men vi orkade inte så vi bestämde oss för att köpa en gång till här...Men när vi öppnade och kollade vilka trådlösa nätverk som fanns så hittade jag ett som var öppet och som fungerar riktigt bra :) så vi sparade pengar igen och är i och för sig lite olagliga men de gör nog inte så mycket de får skylla sig själva :)


Så nu har vi legat vid poolen och fixat hostel till första dagarna i Cairns och så har vi förstås kollat ansiktsboken ;)

Vi var också hurtiga vid poolen och körde styrka idag igen så nu har jag ont i arselmusklerna ;) men vill man vara fin får man lida pin :)

När vi körde styrka idag så stälde Elin sig på händer mot en vägg och eftersom jag inte kan vara sämre så var ju jag självklart tvungen att också göra de ;) och det mest imponerande var att jag faktiskt klarade det :) Jag är sjukt stolt över mig själv och måste nästan ställa mig på händer igen och låte elin ta kort på mig när jag gör de bara för att visa er att jag faktiskt kan :)


Hade skivit ett mycket längre inlägg men de försvann när jag la upp det så nu skiter jag i det och går in och fixar mat istället!


hejhopp

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 1 oktober 2012 09:05

Igår var vi på shopping nästan hela dagen och det ska vi fortsätta med idag, men inte lika mycket för då får jag väskproblem ;) jag shoppade mycket för att vara mig igår vilket innebar att det blev 18 saker totalt inköpta :) planen för idag är att ök...

Av Lisa - 30 september 2012 10:22

Så nu har de hunnit hänt en del sen jag skrev sist ;) Natten mellan fredagen och lördagen så sov vi hemma hos äldsta brodern eftersom han bodde mycket närmare busstationen. Vi kom dit ganska sent så de var bara att krypa i säng på en gång när vi k...

Av Lisa - 28 september 2012 21:14

Ikväll är sista kvällen på gården och vi lagade tacos :) jag har klippt gräsmattan idag vilket tog ca fem timmar... stor gräsmatta alltså... imorgon åker vi till galway eftersom det skulle vara demonstrationer i belfast, med avstängda områden mm... s...

Av Lisa - 26 september 2012 21:10

Jag orkar inte skriva något idag vi har typ bara städat eftersom det inte har regnat...hostel är i alla fall bokat pch vi ska få skjus till belfast :) hejhopp...

Av Lisa - 25 september 2012 21:19

Idag har vi tvättat vete och packat mjöl :) de gick bra :) vi lagade kvällsmat eller rättare sagt jag gjorde eftersom ebba fick hjälpa till med lite småsaker på gården ;) Farmorn var här på lunch och sen fick vi en rundtur i andra delen av huset, de...

Ovido - Quiz & Flashcards