Alla inlägg den 9 november 2011

Av Lisa - 9 november 2011 10:24

För er som läste inlägget igår så hade vi haft lite problem med insekter då och idag har det inte varit bättre...

Det första som hände idag hände när vi torkade bananer, jag plockade upp en banan som jag skulle skala och känner något som börjar klättra upp för min hand upp mot armen jag tittar ner och hoppas att det är en myra men inte är det de...Det är en stor skalbagge och alla som känner mig vet att när jag blir rädd så står jag och stampar på ett ställe och viftar med armarna ;) Elin säger att jag ser ut som en kyckling och det har hon säkert rätt i :) I alla fall det gjorde jag det i köket där vi höll på. När jag hade dansat klart så kunde jag inte låta bli att säga att alla obehagliga "småkryp" attackerar mig nu (fast småkrypen är tyvärr inte så små)... Och då kläcker Elin ur sig att jag i alla fall inte blivit påhoppad av en stor spindel en och då håller jag med. Men jag kan inte låta bli att påpeka att när jag får en sådan på mig så kommer Elin att få se mig påbörja nervösa dansen och sen kommer jag att rasa ihop stendöd på marken av en hjärtattack ;)

I alla fall så skulle jag säkert ha sagt något som ta i trä och tagit i trä men nu gjorde jag ju inte de så senare under dagen så fick jag en gigantisk spindel på mig och jag skrek självklart högt och gjorde nervösa dansen under tiden som jag garvade hejdlöst och skakade...Nu kanske ni tycker att det låter ganska kul men det kan jag säga att det absolut INTE är! Fy fan vad jag hatar insekterna här men som tur är så åker vi ju härifrån på Lördag men då åker vi tillbaka till första farmen så då blir vi säkert utsatta för mer obehagliga insekter...Men då tänker jag tvinga killarna att kolla igenom sovrummet igen innan jag går och lägger mig precis som sist när vi var där ;) haha de tycker jag är så mesig men de står jag ut med om jag slipper insekterna :) 

menmen nu ska jag äta och de har inte hänt någonting idag så jag har inte direkt missat något viktigt att skriva :)

hejhopp gummisnopp ;)

Ovido - Quiz & Flashcards