Alla inlägg den 15 november 2011

Av Lisa - 15 november 2011 22:01
Så livet här på farmen rullar på, vi har precis lika mycket att göra nu som vi hade sist vi var här och de fixar jag innan de andra vaknar så nu är vi sex tjejer som rastlöst vandrar omkring och försöker komma på saker att göra...Det går inte så där superbra men igår så rensade vi i alla fall grönsakslandet :) Jag tror att mitt projekt idag ska bli att städa ur kylskåpet igen men vi får väl se vad de andra har planerat. Jay är kvar på farmen idag tror jag men han och Elin sover fortfarande trots att klockan är halv tio och jag har varit uppe sen kvart i sju ;) Men men jag har i alla fall gått en lång promenad med hundarna och snubblade nästan på en gigantisk orm! Den var stor och brunsvart och hade en omkrets som var nästan lika stor som min handled :o

Asså jag gillar inte djuren här! Ormarna är giftiga, spindlarna är stora och korna och grisarna skulle säkert äta upp oss om de fick chansen...

Nä nu ska jag göra ett ryck igen så skriver jag mer sen när jag vet vad vi gjorde och lägger upp det här efteråt :)

Så det som vi har gjort nu idag är att jag och Elin och Jay jobbade med stacketet och de andra tjejerna jobbade med att få hönshuset klart :) Allting flöt på bra. När vi kom tillbaka sen så tillverkade vi en midsommarstång eftersom vi ska ha en midsommarfest på fredag :) Det ska bli så kul även om stången är väldigt liten ;) Så om någon har några bra snappsvisor så får ni gärna skicka dem till oss :)
När vi hade gjort klart den så gick vi och badade och sen så åkte jag och Elin på watersliden, så sjukt kul! Fast jag kommer nog att ha blåmärken imorgon efter det.

Så nu har vi legat i solen och torkat och vilat upp oss för vad de nu har hittat på att vi ska göra i kväll :) Jag hoppas att de blir någon film men vi får helt enkelt se...
Hejhopp
Ovido - Quiz & Flashcards