Alla inlägg den 24 november 2011

Av Lisa - 24 november 2011 10:17

Hej Idag var vi över på andra farmen och städade ur stället där man rakar fåren, vi fick packa gamal smutsig ull som de inte tagit reda på tidigare i säckar och sen kasta bort det som vi inte tyckte var tillräckligt fin för att lägga i säckar. Vi var på andra farmen tillsammans med yngre brodern och det var faktiskt första gången på hela tiden som vi jobbade själva med honom. Tror att storebrodern blev lite sur över att vi valde att åka med yngrebrodern för att jobba idag men han sa faktiskt att det var där vi gjorde mest nytta idag så då får han skylla sig själv :)

Det regnade satan nästan hela tiden men det var lugnt för vi var inne och jobbade men Luke var tvungen att jobba lite ute så han var dyngsur i bilen på vägen tillbaka.

När vi kom tillbaka la vi oss och tittade på en film sen började jag och Elin att laga mat, vi gjorde köttbullar och det tog typ två timmar...Så under tiden så tittade killarna på en film till. Nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra men jag tror att Elin ligger och läser så jag kanske går in och lägger mig i sängen också och tittar på en film på datorn eller nått. Jajaj hoppas ni har det bra där hemma för vi har det väldigt bra här i alla fall :)

Hejhopp och kramar :)

Ovido - Quiz & Flashcards