Alla inlägg den 13 november 2011

Av Lisa - 13 november 2011 11:00

Så igår (Lördags) flög vi tillbaka till Sydney och självklart så blev "terroristen Elin" bombtestad igen ;) De är Elins nya grej. I alla fall när vi gick igenom säkerhetskontrolen så blev både jag och Elin stopade för jag hade glömt telefonen i fickan och Elin hade glömt sin nagelsax i handbagaget så den blev hon av med ;) Annars så flöt allting på ovanligt bra för att vara oss. I alla fall så kommer vi fram till Goulburn utan problem och vi åker direkt till en av deras grannar där vi träffar alla andra, tydligen så var de andra svenskarna redan där så vi är fem svenskar här nu och en holländare och hos grannen var det två tyska tjejer och en japansk kille så vi är massa wwoofers i området :) Vilket är trevligt. I alla fall så upptäcker jag att min telefon är borta när vi sitter där så de försöker ringa på den och jag letar igenom både väskan och bilen men den kom inte fram :( När vi kom tillbalka till farmen så snodde jag Steves rum eftersom han är i Sydney över helgen :) Men sängen var ganska äcklig... Idag sen så har vi varit borta på grannfarmen igen och jobbat på en välgörenhets grej. Det var i alla fall ganska så slappt och ganska kul :) På eftermiddagen så gick vi ner till en av deras dammar och jag blev biten av en blodigen igen på RÖVEN den här gången! Jävla perviga blodiglar som dess utom gjorde ont :( Nu ska vi spela lite drickspel och vara sociala :) HejhoppSå igår (Lördags) flög vi tillbaka till Sydney och självklart så blev "terroristen Elin" bombtestad igen ;) De är Elins nya grej. I alla fall när vi gick igenom säkerhetskontrolen så blev både jag och Elin stopade för jag hade glömt telefonen i fickan och Elin hade glömt sin nagelsax i handbagaget så den blev hon av med ;) Annars så flöt allting på ovanligt bra för att vara oss. I alla fall så kommer vi fram till Goulburn utan problem och vi åker direkt till en av deras grannar där vi träffar alla andra, tydligen så var de andra svenskarna redan där så vi är fem svenskar här nu och en holländare och hos grannen var det två tyska tjejer och en japansk kille så vi är massa wwoofers i området :) Vilket är trevligt. I alla fall så upptäcker jag att min telefon är borta när vi sitter där så de försöker ringa på den och jag letar igenom både väskan och bilen men den kom inte fram :( När vi kom tillbalka till farmen så snodde jag Steves rum eftersom han är i Sydney över helgen :) Men sängen var ganska äcklig... Idag sen så har vi varit borta på grannfarmen igen och jobbat på en välgörenhets grej. Det var i alla fall ganska så slappt och ganska kul :) På eftermiddagen så gick vi ner till en av deras dammar och jag blev biten av en blodigen igen på RÖVEN den här gången! Jävla perviga blodiglar som dess utom gjorde ont :( Nu ska vi spela lite drickspel och vara sociala :) Hejhopp

PS Jag får nog inte tillbaka telefonen för upptäckte nu att någon har bränt alla pengar på mitt simkort får varningar på mailen när man har lite pengar...så över 20dollar bränt...jävla skit så nu har jag ingen telefon och är tydligen skitkomplicerat att köpa en här så nu skiter jag i skiten så vill ni ha tag på mig är det mailen eller facebook som gäller//lisa

Ovido - Quiz & Flashcards