Direktlänk till inlägg 29 november 2011

naket i bikini?!

Av Lisa - 29 november 2011 00:36

Idag har vi städat och plockat och gjort det vanliga ;) Det vill säga rensat grönsakslandet och vattnat, diskat och plockat... Idag så har vi riktigt fint väder så när vi var klara så drog vi på oss bikinin och la oss på baksidan och solade. Så sjukt skönt men varmt! I alla fall så viste vi att brödernas kusin och hans tjej skulle komma idag men vi trodde de skulle komma på kvällen och när vi sen hörde några prata inifrån huset så trodde vi att det var bröderna som kommit hem så vi låg kvar där ute och väntade på att de skulle komma ut och göra oss sälskap men istället kommer två vilt främande människor ut och hälsar. Jag har aldrig känt mig så naken i min bikini i hela mitt liv och jag tror att elin håller med mig om det ;) Det var i alla fall lite spänt och obehagligt så så fort de gått igen så sprang vi in och drog på oss lite kläder ;) De var i alla fall rikitigt trevliga och de ska stanna här i några dagar :) Det kommer att bli riktigt fullt igen för det ska även komma tre till wwoofers imorgon, så vi blir tio styckna som ska bo här...Det blir nog trevligt. Nu väntar vi bara på att alla ska komma hem och sen får vi väl se vad som händer ;) Verkar som att det kanske blir kängrujakt eller något annat anorlunda ;) hejhopp

 
 
Ingen bild

Anna Lisas kusin

29 november 2011 08:28

Hej tjejer ni ser ut att må bra! Skönt med värme förstår jag. Hemma i Vässan är det just gnu 6 grader varmt och regn:( inte ens hunden vill gå ut!!! Lisa hur går det med du vet ... det vi pratade om.... längden spelar ingen roll..mm??? Hur länge stannar ni på denna farm? ska ni vidare snart?? många frågor! njut och ha det gott i värmen! kram

Lisa

1 december 2011 14:08

Hej :) Vi har det verkligen bra har om man bortser fran senaste dagarnas fester ;) Men det ar varmt och skont om dagarna men lite for kallt om natterna...Har hort att ni inte fatt nagon sno an men att ni i alla fall far skrapa bilrutorna ;) Nja jag vet inte riktigt hur det gar med du vet va ;) blyga killar ;) Vi ska stanna pa den har farmen over jul i alla fall och tanken ar val att vi ska stanna over nyar ocksa men vi far val se...Vi ar ju tillbaka pa forsta farmen igen eftersom min kompis har blivit ihop med en av broderna. Halsa alla dar hemma sa ska jag njuta lite at er ocksa ;) Kramar Lisa

 
Ingen bild

Anette

29 november 2011 15:20

Hej tjejer! Ni verkar vara på ett underbart äventyr :) Jag blir så glad av att läsa om allt spännande ni är med om.

Ha det så gott!

Lisa

30 november 2011 00:17

Hej! Vad kul att du gillar lasningen :) Vi har det jattebra har nere och har varit med om manga spanande saker och forhoppningsvis kommer vi vara med om manga fler :)
Ha det bra!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 1 oktober 2012 09:05

Igår var vi på shopping nästan hela dagen och det ska vi fortsätta med idag, men inte lika mycket för då får jag väskproblem ;) jag shoppade mycket för att vara mig igår vilket innebar att det blev 18 saker totalt inköpta :) planen för idag är att ök...

Av Lisa - 30 september 2012 10:22

Så nu har de hunnit hänt en del sen jag skrev sist ;) Natten mellan fredagen och lördagen så sov vi hemma hos äldsta brodern eftersom han bodde mycket närmare busstationen. Vi kom dit ganska sent så de var bara att krypa i säng på en gång när vi k...

Av Lisa - 28 september 2012 21:14

Ikväll är sista kvällen på gården och vi lagade tacos :) jag har klippt gräsmattan idag vilket tog ca fem timmar... stor gräsmatta alltså... imorgon åker vi till galway eftersom det skulle vara demonstrationer i belfast, med avstängda områden mm... s...

Av Lisa - 26 september 2012 21:10

Jag orkar inte skriva något idag vi har typ bara städat eftersom det inte har regnat...hostel är i alla fall bokat pch vi ska få skjus till belfast :) hejhopp...

Av Lisa - 25 september 2012 21:19

Idag har vi tvättat vete och packat mjöl :) de gick bra :) vi lagade kvällsmat eller rättare sagt jag gjorde eftersom ebba fick hjälpa till med lite småsaker på gården ;) Farmorn var här på lunch och sen fick vi en rundtur i andra delen av huset, de...

Ovido - Quiz & Flashcards